недеља, 30. август 2015.

Kratki uvod

Zdravo svima, ja sam Smiljana. Ovaj blog je namenjen onima koji vole modu u svakom smislu uključujući odeću, cool ideje za vašu sobu, školski probor, nakit... Uglavnom ćete moći sve sami da napravite, i što je najbolje-od stvari koje vam nisu potrebne!

Na ideju da napravim blog sam stigla gledajući ostale blogerke i pomislila kako bi moglo biti zabavno i odlučila sam da probam.


Ukoliko vam se nešto ne svidi, nešto biste dodali, oduzeli i drugo, nemojte se ustručavati, recite mi da bih bila još bolja, ali to ne znači da treba da vređate moj rad.

 

3 коментара:

  1. Želim ti uspješno blogovanje i mnogo kreativnih ideja!

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro došla u blogerski svet!
    Sigurna sam da će ti biti zabavno i da će tvoji čitaoci uživati i naučiti puno od tebe.
    Želim ti sve najbolje!

    ОдговориИзбриши