петак, 19. август 2016.

Back to scholl DIY

 Hey. Zdravo svima, dananji post je , kao što ste videli, back to school DIY. Nadam se da će vam poslužiti


1.prva ideja

je tj. su sveske:

Bilo bi poželjno da je sveska crna, ali umesto crne može se koristiti i tamno plava ili teget, ili možete prelepiti papir u toj boji.


                                               
Posle nanesite roze  po ćoškovima,

Vrhom četkice napravite kružiće bele i roze boje,
nalepite zvezdice i premažite šljokicama. (meni su 
zelene boje, ali se na slici ne vidi)






Kada se osuši, obićete nešto ovako, kao svemir, meni se slaže uz ranac, jer je sličnog dezena.













Za drugu i treću svesku neću objašnjavati, jer je očigledno, ali ukoliko vam se svidi ideja, mođete napraviti slične.




Na ovu svesku možete
dodati i kosu,
ali ja nisam mala vremena


 2. ideja

je moj apsolutni favorit, pogledajte i videćete o čemu se radi:



    Praznu bočicu od laka isperite nečim da izgubi miris i dobro odušite.                                                                      




Zatim izvadite četkicu iz poklopca, a njega  ostavite.Izvadite gumicu iz olovke, (već možete naslutiti o čemu se radi).                                                                                                            


Ubacite gumicu u flašicu, kao što je na slici. Ukoliko je gumica malo mala, ili rupa velika ;) obložite gumicu papirom.



Ko bi pomislio da je ovo ustvari gumica?
Bilo bi zanimljivo i da je bočica od laka
u boji, ali je meni trenutno taj bio prazan.


















3. ideja:

su fascikle. Ove ideje mi se najmanje sviđaju jer nisam imala puno vremena, kao što rekoh, ali vam mogu poslužoti kao inspiracija...

Za prvu fasciklu ne moram da dajem objašnjenja, sve ima na slici




 Ispod fascikle stavite nešto u nekom obliku, npr. pravougaonik, kao na slici i markerom iscrtavajte.

 4. ideja:

Trebaće vam rolne od toalet papira, ja sam uzela one najmanje. Obojte ih markerima, temperama, čime vi već hoćete... Nađite čvrst karton i zalepite sve to i to će biti savršeni držač za olovke.




 5. ideja:

Uzmite topli lepak sa šljokicama, nzm gde tačno ima da se kupi u Srbiji, ja sam ga kupila u inostranstvu, ali sigurno ima po nekim kreativnim prodavnicama ili na intenetu, i ispišite šta želite:



Ovaj book marker mi se uopšte ne sviđa, samo sam isprobavala lepak ;)

ali, možete praviti i od presovanog cveća (to mi bolje ide), ali ga posle morate laminirati. Imate lepljive folije za laminiranje, a imate i one za koje je potrebna mašina. Ja sam koristila te druge.



Nadam se da vam se svideo post, ako želite da napišem neki post, pišite u komentarima.
Pozz do dledećeg posta :)

3 коментара:

  1. Fantastičan post! Diy-evi su predivni!

    Ako imaš vremena, bilo bi mi drago kada bi posjetila moj blog i komentirala novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Najviše mi se dopadaju sveske, ali, sve ostalo je predivno!! ♥☺

    ОдговориИзбриши
  3. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши