среда, 03. август 2016.

Izvinite na neaktivnosti, bila sam u guzvi, ali evo nasla sam vremena i napisala tekst, odnosno 20 cinjenica o meni

1. Mrzim roze boju, narucito onu drecavu. Nekako me iritira...
2. Nemam rodjenu bracu ni sestre 
3. U horoskopu sam jarac
4. Obozavam zivotinje
5. Omiljene boje su mi plava i zelena
6. Ne volim naucnu fantastiku, ali nisam realista
7. Omiljeno jelo mi je pica (logicno)
8. Omiljeno pice koka kola i fanta 
9. Volim da isprobavam nove stvari
10. Omiljeni slatkis mi je oreo keks
11. Mrzim kad se ljudi svadjaju
12. Volim prirodu
13. Obozavam sport
14. Tiha sam i pomalo zatvorena, dok ne upoznam nekoga dobro
15. Volim da je sve oko mene sareno
16. Ne volim mnogo da se sminkam
17. Obozavam "One direction''
18. Rodjena sam isti dan kad i Luis iz One direction <3 (samo druga godina)
19. Volim da se salim
20. Volim da crtam

To je bilo to, pisite predloge za sledece postove i vidimo se u sledecem postu :)

Нема коментара:

Постави коментар