петак, 05. август 2016.

Održavanje kose

U današnjem postu ću podeliti sa vama kako ja održavam svoju kosu.
Pre nego što počnemo, rekla bih da ne znam kakoćce ravna kosa "podneti" ovakav tretman, ali sigurno ne može da joj škodi. 
Odaberite jedan od ovih tretmana i praktikujte jednom mesečno

1. Maslinovo ulje i jaje

Koliko ćete staviti maslinovog ulja, zavisi od toga koliko vam je kosa suva, duga gusta...
Ja občcno stavim dve soljice (one najmanje) i jedno jaje.
Ovo nanosim na kosu  četkom za farbanje, pa je umotam u neki peskir ili majicu i držim pola sata (taman dok sredim sav lom koji sam napravila).

Jaje će hidrirati kosu, dok će je maslinovo ulje nahraniti.

Možda će vam kosa biti malo čudna kada sve to sperete, ali pravi rezultati su sutradan. Nikako nemojte prati kosu dan nakon stavljanja ove smese, sem ako ste preterali sa maslinovim uljem i kosa vam dodje masna!

Više se koncentrišite na krajeve, jer su oni uvek suvlji.

NAPOMENA: Obavezno obucite neko staro odelo, jer ce smesa kapati posvuda

2. Majonez

Ovo mi je omiljeno pakovanje, jer omeksava kosu, hrani je, prosto je savršen.
Možete koristiti i majonez kome je prošao rok trajanja, ali pazite da ne dodiruje vašu kožu, jer mozete dobiti blago crvenilo.
Jednostavno se koristi: samo stavite majonez, najviše na krajeve, pa posle postepeno smanjujte količinu prema temenu, da ne biste dosšli do toga da vam teme bude masno, a krajevi suvi. Ukoliko vam se to, ipak dogodi, operite kosu ponovo i ništa se neće videti.

NAPOMENA: Ovo mogu raditi samo oni koji imaju suvu kosu, jer će inače biti baš, baš masna.

3. Jabukovo sirće

Ovo daje sjaj kosi, sprčcava perut, obnavlja je... Ovo mogu koristiti svi, nezavisno od tipova kose.

Priprema se tako sto se stavi isto toliko vode koliko i sirćeta, pola-pola.

Ovo ne daje neke rezultate koji su vidljivi na oko, a i morate ponoviti više puta da biste dobili  bolji efekat. Važno je da štiti dlaku i sprečava njeno lomljenje, "zapusava'' krajeve slično kako kod spaljivanja kose (ako se tako kaže), što znčci i da sprčcava njeno cvetanje na neko vreme.

NAPOMENA: Ukoliko vam kosa bude ''spaljena'' stavite manje sirćeta a više vode.

Moja preporuka, jeste tretman sa majonezom, jer je najjeftinije i najefikasnije.

 Ukoliko vam nesto nije jasno, pitajte u komentarima, a kad isprobate, javite kako vam se čini. takođe u komentarima.

4 коментара:

  1. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post ☺
    Nešto od navedenog ću sigurno isprobati ♥☺

    ОдговориИзбриши