субота, 13. август 2016.

Prirodni pilng za celo telo

U današnjem postu ću vam pokazati 3 pilinga koja ja rado koristim:

1. Maslinovo ulje i šećer

Samo pomešajte pola šolje masinovog ulja i kašiku i po šećera. To će vam biti dovoljno za celo telo, a za lice je dovoljna jedna kašika masinovog ulja i kašičica šećera.


2. Kafa
Talog od kafe koji vam ostane nakon što popijete kafu, sjajan je za piling.








3.Jogurt i kukuruzno brašno
Ovo mi je definitivno omiljena maska, jer od nje koža bude prosto savršena... Umesto projinog brašna, može se koristiti i palenta






Ideje za sledeće postove pišite u komentarima i
Pozz do sledećeg posta

2 коментара:

  1. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Ako ti se svidi bilo bi mi drago da me zapratiš .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши