четвртак, 01. септембар 2016.

Škola

Ponovo je došlo to doba godine kada se svi vraćaju u školske klupe. Neki su srećni zbog toga (blago njima). Obično na početku se svima uči, svi prave beleške i ostalo, ali kada ima stvarno da se uči, onda svi jedva čekaju raspust. Kako je ukinut jesenji, moraćemo da čekamo malo duže dok ponovo ne dođe vreme da se opustimo i na dan predahnemo.




Oni koji idu u srednje škole, verovatno će biti srećniji nego osnovci, jer oni uče ono što ih zanima. Predškolcima, prvacima (i osnovci i srednjoškolci) i petacima počinje novo razdoblje. Mi ostali ćemo morati samo još više da  učimo i trudimo se. Ponovo moramo da slušamo nastavnike, nemožemo ceo dan provesti pored kompjutera ili telefona, pa ni baveći se sportom. Dobra strana je što ponovo "živimo'' sa prijateljima 5 sati dnevno. Takođe, dobra je strana to što ćemo imati vremena za sve, tj. imaćemo izgovor za ono što nas mrzi da uradimo. Dobro, ipak, većini koji čitaju je ostao još toliko školovanja, čeka nas još mnogo toga, tako da ovo još nije ništa.

Pozz do sledećeg posta

1 коментар:

  1. Post je jako lep. Meni se iskreno ide u školu, i na letnjem raspustu mi je bilo dosadno jer je svaki dan bio isti. Ali ipak lepo je kad si na raspustu, kad se odmaraš od učenja, i od svega toga. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши